onsdag, god morgon.

Jag är rätt trött just nu, ska snart bänka mig framför TVn, Kenza är ju med på Vakna Med The Voice idag, så det ska jag se. Ska gå iväg till skolan lite tidigare också, Vixi skulle förbi skolan som finns här vart vi bor och kolla med någon Praoplats, sen promenerar vi till våran skola.

Skolan ska tydligen vara slapp idag, kolla på film hela dagen istället för att vi ska göra våra egna scheman, FAVO. Så det är ju helt okej att se film istället för lektioner.
Efter skolan ska jag vara med Crille, får se vad vi hittar på, något finns det alltid! :)

Yey, men nu ni så ska jag gå och fixa klart mig det sista innan The Voice, sedan går jag till skolan.
Ha det så bra idag! :)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0