Patrik 1,5

Nu har jag sett klart Patrik 1,5. Jag tyckte att den var skitbra! :D Bättre än jag trott faktiskt.

För er som inte vet vad den handlar om;
Det är ett par, bögar som vill adoptera ett barn. I papprerna står det att han heter Patrik och är 1,5 år. En dag kommer det en kille hem till dem,då visar det sig att han också heter Patrik men han är 15år . Dem tror att det blivit något fel när dom skulle "skicka" dit Patrik, det enda som var fel var ålder på pappret.. Ni får se själva, jag rekomenderar sen starkt! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hmm den har jag funderat länge på att se. Har bara hört bra om den med, så det är väl dags :)

2009-02-20 @ 22:50:15
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0