Step up - the streets

Hej på er! :) Nu är jag hemma från Crille, var ej där så länge, men det var iallafall nånting, for tidigt hem därifrån för att min låtsas pappa endå slutade jobba och då kunde han hämta mig, för det hade faktiskt hunnit bli kallt ute så! :P

Det har varit helt underbart skönt ute idag, okej varmt, massor med sol. Helt perfa helt enkelt! :D
Ni vet sånt dära väder som gör så att man bara vill vara ute hela dagen, sånt väder! :D



Dagen har varit helt okej idag! Bortsett från denna jäkla mens ;s Den tar på folks krafter, man vill typ dö när man har så hära mycket mensvärk, visst känns det så? Man mår typ skit dåligt, sjukt ont i magen och mår illa, det är bara att acceptera läget, vi har en massa år kvar med mensen, vi kommer inte ifrån den på ett tag iallafall. Nu ska jag inte sitta och snacka om mens, så jag byter samtalsämne.

Igår kväll när jag skulle sova så kollade jag på Step up-the streets, den är bra. Är inte helt klar ännu,men än så länge är den bra. Fixade även ettan tror jag, den som är från 2006, ska se den sen och även Center stage- turn it up. Någon som sett dessa filmer? :) Vad tycker ni isåfall?

Nej ni, nu ska jag nog ta och se på film tills Top model och Shear Genius börjar, tråkigt att båda programmen är samtidigt, då måste man sitta och bläddra och då missar man från det andra osv. Tråkigt värre. Men jag skriver sen! :)
Puss på er.





Christoffer - jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0