torsdag & nationella prov i hundra timmar typ.

Hej sötnosar! :) Idag har jag sovmorgon, till ca 9.50 så jag börjar på typ 2 timmar.Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan ju alltid sminka mig för en gångs skull för att fördriva tiden, men nej, hinner ha en lektion sen ska jag bada så lika bra att inte sminka mig. Sen har man typ Nationella på en gång efter, då lär man endå sitta å slita sig själv i ansiktet, haha. Kanske inte riktigt men endå. Så jag får väl fördriva tiden här vid datorn eller så. Platta håret behöver jag ju heller inte göra, varför just baaaad idag. Fast egentligen, varför ligger jag inte och sover fortfarande istället? Det var en bra fråga faktiskt, känns skönare att kliva upp tidigare och inte behöva stressa när det väl är dags att gå.

Det har då inte varit någon s.k snöstorm inatt inte,det har inte kommit mycket snö iallafall, det kanske kommer mer, såg nyss iallafall att plogbilen kom, han rejsade över hela gångbanan, han kanske hade bråttom!


Jaja, nu ska jag kila iväg en liten stund, jag kommer iallafall tillbaka innan jag drar mig till skolan:)
Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Tack :) Lycka till du med!

2009-02-05 @ 08:25:11
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0