torsdag

God morgon! :) Imorse tänkte jag faktiskt att jag gör mig iordning innan jag skriver, annars får jag stressa sen. Nu är jag klar iallafall! Ska snart börja gå, eller jag vet inte än ifall jag ska gå, det är ca 21 minus grader ute, man är ju inte direkt så glad för det..Det har varit så fint väder i två dagar nu, och så kommer värsta kylan, sad but true.

Nu ska ni iallafall få se min sjal som jag köpte igår, det var rea på den, 30 kr från Cubus.
 
Det var lite tråkigt att det saknades så många hängsmycken i den, men jag tror inte att det fanns alla i ngn av sjalarna! :)
Och den låter nog mycket redan nu.

Idag är det  skola, rätt okej, fast torsdagarna är typ segast. Sen ska jag hem, plugga lite åså, bara ta det lugnt..
Annars inget speciellt. Vad ska ni göra? :)

Nu får jag inte tag på Linnea, då vet jag ej ifall jag ska gå med dem till skolan, eller åka buss eller vad dem nu har tänkt. Hon svarar inte om man ringer, dumt! :( Så då kanske jag går iallafall. Spela roll om det är kallt, jag dör ej! :)
Nej men nu ska jag börja gå tror jag, har så tråkigt hära (a) Men ni får massa uppdatering när jag kommer hem.

Ha så kul på skolan eller vad ni nu sysselsätter er med om dagarna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0