tråkigt, vad kan man hitta på?

Nu är jag tillbaka. Vad gör ni? :) Jag gör inget speciellt, sitter här och har tråkigt. Knäppte lite kort med min systers webcam tidigare, men bilderna går inte att ladda upp på bloggen! :S Kan man ändra något så att det går? Hjälp mig snälla :)

Vad ska jag hitta på till klockan åtta? Det finns ju typ inget att göra, tråkigt! Är nog med Crille imorron ist, så han slipper vakna tidigt, åker nog iväg och köper dator på morgonen! :D kulkul. Vad ska ni göra ikväll/imorron? :)
Något jag ska göra ikv mer än att se på tv är att jag ska leta reda på bilder till bloggen, ska ske yttligare en liten förändring! :D Sanna är duktig hon. :)

Ska försöka fixa bilderna jag nämnde tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0