trött :(

Åh vad jag är trött alltså. Det är helt sjukt.. Och jag vill inte sova ännu, för då kommer jag säkert vakna inatt. Skönt att vi bara går i morgon, sen lov :D Då ska jag sova, men jag kommer säkert inte ens vara trött under lovet, så då kommer jag säkert vakna tidigt varje dag av mig själv :(

Det är ju Kulturfestival imorron på Hertsöskolan, då vi sammanfattar hela kulturveckan i olika saker, vi gör ju en tidning, kommer även komma lite teater, musik, kör, film, mm. Alla får komma faktiskt, 18.00 - tidigast 21 typ.. Haha =D
Det kan bli rätt kul endå, ska ta med mig kameran så jag får lite bilder så ni som en kan komma får se.

Ny dator någon dag under lovet kanske, får se om jag verkligen vill köpa! :D Det behövs ju på sätt och vis, mest för att jag ska slippa detta databord, mitt rum är nog trångt, så det kommer isåfall bli skönt att bli av med det, för med en bärbar kan man sitta vart som helst.  Sen för att jag behöver en helt egen data, mest jag som använder den jag har i mitt rum, men nog händer det ju att mamma & låtsas pappa använder den. Och en rosa data är ju finare. (a)

Ja, iallafall så kanske jag ser The notebook idag. Fast alla säger ju att man bölar i den, är inte på sånt humör, så det kanske får vänta. Men jag ska ju faktiskt se Big Brother på tv400 klockan 22,40 hoppas jag, om jag nu inte skulle somna.

Till helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, ska nog ta det lugnt och njuta av första dagarna på lovet, inte för att helgen kanske räknas in, det gör det för mig! =) Vara med Crille, fira låtsas pappa som fyller år, träffa bröderna.

Bjuder på en bild så länge, den togs för någon dag sen,



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0