nya örhängen.

Hej på er igen! Jag har jätte tråkigt och vill typ sova. Jag har faktiskt ingen lust att göra någonting alls just nu. Allt är ju inte helt jätte bra heller. Men jag ska inte deppa ner er! :D

Jag vill ha hjälp av er, kan någon jätte snäll människa ge mig tips om vart man kan hitta lagomt stora väskor, väskor med axelrem, som man kan ha tvärs över, ni vet vad jag menar! :D Jag behöver en ny , hittade en rätt okej fin på lindex, får undersöka saken lite nogrannare. Men om ni vet något bra ställe så får ni jätte gärna säga till.

Nu blev jag typ blind av blixten på mobilkameran, det är ju inte alls så nice.
Måste få visa er mina örhängen, jag kommer slita dem med hälsa :D

Vad tycker ni? =)  Själv älskar jag dem.

Nu har det tagit för lång tid att uppdatera detta, har typ glömt bort att jag höll på att skriva, så nu slänger jag upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0