Vilken färg på dator? :D

Nu har jag ätit, borstat tänder och hår, ska bara göra ingenting nu :D Vad gör ni?

Idag har ska vår tidningsgrupp på studiebesök på typ kurien/nsd. Typ klockan 13,sen slutar vi eller nå. Då ska jag hem, om jag inte träffar Crille, då är jag kanske med honom, annars far jag hem och äter och gör ingenting speciellt. Det är ju AA ikväll så det måste jag se! :D Ska ni se? =D


Ni får ju jätte gärna säga till vilken färg på datorn man bör köpa! :D Vad skulle ni valt för färg?

Innan Vixi kommer nu ska jag göra mig klar det sista! :)
Vi hörs i eftermiddag!
puss

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Jag tycker nog Boden är bättre faktiskt! :D men jag trivs inte här uppe jag vill flytta söderut :P



vilken av städerna tycker du bäst om? :)



jag hade valt en grå/svart dator, kanske lite tråkigt men jag tycker det är snyggt :)

2009-02-24 @ 09:36:23
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Jo jag är från Luleå:)

2009-02-24 @ 10:27:37
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0