Andra avenyn <33333

Såg nyss andra avenyn, i love it! :D Vet ni vem som smittat Kitty? Jag vet! :D eller njaa, kanske inte, men jag har mina funderingar.  Har ni sett andra avenyn? Vad tycker ni om det?
Jag tycker ju faktiskt att Hamza ska få ta hand om Silvia. Synd att Roxanna är så störd.Fast okej, jag gillar typ henne nästa mest av alla, men hon är alltid så taskig. Jag hatar även Greger, åh! damp. Jag vill inte att hon ska ta honom tillbaka, vad hon nu heter, Sigrid eller något i den stilen. Sånt kan jag dock inte bestämma, synd det. Skönt att inte Lotta var med i dagens avsnitt,fett less på henne. Nu blev det väldans mkt andra avenyn, men jag måste! :D
Nu kommer jag inte på något annat att lägga till. Om jag kommer på något så skriver jag det sen.

Vad har ni gjort i kväll?
Själv har jag sett på TV och sedan tränat! Haha, det  var jobbigt! Jag som är så vältränad (lägg till lite ironi i det hela) =)
Och nu ska jag gå och borsta tänderna och så =)
På återseende, typ. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

kostar 52 kr här i sthlm :( hos er?



tack :D kul att höra!

2009-01-20 @ 22:59:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0