besöksräknare.

Jag vill ha en besöksräknare, jag har provat lägga in en, men jag fattar ingenting :O Sist jag gjorde det hamnade dem helt sjukt konstigt :S Hjälp mig ngn? (a)

Nåväl. Idag har jag typ dammsugit kök+vardagsrum & hallen, inte mitt eget rum som  behöver mest städning av alla rum typ :P Jag får ta tag i mitt eget rum imorron. Far å städar med mamma imorron eftersom att det inte blev ngt igår..
Jag har lite tur iaf, någon snäll person tänkte kanske att han/hon ville hjälpa mig att bidra med lite mera pengar till det jag sparar till sommaren, för någon hade tappat 20 spänn utanför porten! =) Tack!
Kanske efter jag städat mitt eget rum imorron så går jag kanske till vixi =)

Just nu äter jag vindruvor, det är sjukt gott =D


Jag uppdaterar på en liten stund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0