bibliotek och försenade böcker. det är livet!

god morgon =D
Jag vaknade klockan 9 idag :D Med hjälp av väckarklocka dock :P Tror jag ska gå å duscha ,ringa Vixi, be hon följa mig upp till hertsö centrum, gå till biblioteket å lämna tillbaka ngra böcker så jag inte får massa förseningsbrev :P Sen går vi väl hem till henne i quess å viker reklam =)
Imorron bär det kanske av till haparanda, ikea ffs =D Då ska jag knäppa massa kort efter vägen och där borta=D Jag har knappt använt min kamera ngt, jag brukar alltid använda den :o

Snart är det skola igen, på torsdag, suck! Det första man måste göra är ju typ å skicka in gymnasievalen, åh!! Jag vill ju gå typ frisör, fuck att jag är dålig i skolan och inte har tillräckligt bra betyg, aja, kanske får det bli första handsvalet iaf, man kan ju alltid chansa! Sen om inte annat omvårdnad, jag får se! :)
Nu ska jag hoppa i duschen, jag skriver senare! :)
Puss på er!






Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley
You forget the sun in his jealous sky
As we lie in fields of gold

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack så mkt :) <3

2009-01-02 @ 11:10:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: ERIK

SVAR: tack så jätte mycket :) mitt nyårsfirande vart mycket bra :) vart ditt?

2009-01-02 @ 14:13:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0