burning inside

Hej på er=) Nu var denna vecka med skola slut, endast 2 dagar =D Så skönt..
Som jag redan sagt,igår blev det inget uppdaterande bara för att internet tjaffsade hela dagen :O Men nu funkar det iaf, så idag ska jag se till att uppdatera så mkt som möjligt.  Nu är det ju helg, inget spec planerat dock. FÅr se vad som händer.
Kalla mig efter, jag har inte sett Twilight, jag vill så gärna se den! Sen säger ju alla att böckerna är bra, jag vill ha dem också! :) Får nog köpa dem! Vad tycker ni om filmen/böckerna? Är filmen bättre än böckerna eller tvärtom?

Nu sitter jag och väntar på att pågående tvättmaskin ska blir klar så jag får tvätta, ska även byta sängkläder. Sen ska jag käka, sen sitta hära en liten stund till, sen kanske vara med Crille! Menmen, nu ska jag fortsätta med mitt!
Sköt om er!





Kommentarer
Postat av: cecilia

ÅH, BILDEN!



Vad fin den var, eller hur man nu ska beskriva den (; !



Jaha, haha visst gjorde det !







2009-01-09 @ 16:24:42
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0