dåligt med uppdatering.

FÖrlåt, men jag är fortfarande sjuk så jag har inte orkat, jag har bara sett på tv sen jag vaknat, sen har jag varit hos vixi en liten stund. Min feber tror verkligen att den kan komma och gå som den vill, jag får det  bara på kvällen. Fast mamma säger a tt det är för att jag har tagit värktabletter mot huvudet, att det gör att febern kommer igång.
Imorgon går jag nog till skolan hur som helst, NO prov på fredag, jag vill kunna allting, det går aldrig bra med det, så jag behöver all hjälp jag kan få,.

Annars så har inget spec hänt idag, och inget spec händer imorron! :D
Nu ska jag titta på film, sen ska jag sova, mitt huvud snurrar, jag är yr.
Ni får iaf ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi, bättre uppdatering, jag lovar! (a)
Sov gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0