Disaster movie

Go morron! :) Trötta ännu?
Inte jag! :D
Det blev inte så sent igår kväll endå, blev bara sjukt  arg att Blondinbella åkte ut, jag tycker ju absolut att dem dära två gammlingarna kan gott å väl försvinna. Jag förstår inte vad folk ser hos dem. Nåja, kollade på Disaster Movie igår, inte helt klar ännu, ca 40min kvar, hittils är den rätt okej, samma personer som gjort den har gjort Epic Movie och Meet the spartans typ :) Här är det iaf parodier på bla, Juno, Hulken, 10.000 bc, My super sweet 16 mf. Så den borde ni se :) Om ni har lite sinne för humor.

Jag hoppas att vi åker till ikea idag, fast det verkar inte som att vi gör det, Monica erbjöd mig att åka med dem ifall dem far, annars kanske vi åker nästa helg, får se..  Ikea hinner ju inte försvinna iaf. Har ni några speciella planer inför idag/ikväll? :) Själv ska jag ju på bio med Crille, vi ser nog Yes man som jag redan nämnt.

Nu ska jag iaf gå och torka håret, borsta tänderna och fixa frillan! :D typ.
Ha det så kul idag iaf.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha nej hemlis ju :D

2009-01-24 @ 12:18:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0