du är så innihelvetes vacker! :)

Så kan det ju faktiskt vara.

M&M var hära med lilla Hugo, sötnoos! Jag älskar bebisar. Gör ni?
Så större delen av kvällen har jag suttit i köket och pratat, rätt ok en söndags kväll :) Nu sitter jag hära och väntar på att någon rolig person ska uppdatera sin blogg. Så jag uppdaterar i brist på annat.
Vet ni? Min statistik mätare har faktiskt fått sig ett rejält skutt idag, fler läsare än det varit på länge :D det är alltid kul, fortsätt så (A)
Imorron dags för skola igen, bättre än ingenting faktiskt. Sen efter det får man väl se vad som sker, får vi nått och plugga får jag väl sysselsätta mig med att plugga, det är däremot inte bättre än ingenting :/ Nåja, man måste ju plugga också.
Mitt gymnasie val ska ju även vara inne senast 2 feb, och jag vet fortfarande inte! Det suger..

Läste att en blogg hade tävling, jag skriver mer om det sen! :D Ska se om den ens börjat än :)

Återkommer! Puss


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, bella suger ;) hur många besökare har du syrran?

2009-01-18 @ 21:12:51
URL: http://hundrakilokarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0