Freshlook Radiance

Hej på er! :) Dålig uppdatering, jag ber om ursäkt! Skolan nivet, tar ju rätt mycket tid. Nu har jag faktiskt sett Twilight, Edward alltså, vilken skönhet! Filmen är sjukt bra, men jag tror jag tycker att jag tycker att boken är bättre. Tror dock att personen som laddat upp filmen jag tankade hade klippt bort en massa kändes som det, även inspelat från bioduken, typiskt. Men jag väntar tills det kommer bättre + att filmen släpps! :)

Nå väl, rätt chill skolan var idag faktiskt, började ju 9.50 med SO, till 10.30, Lunch till ca 11, Då idrott till kanske halv? Sen rast, 12.10 Matte - diagnos :S Sen språk, ingen lärare så jag och issa gick och hjälpte till att baka i fiket, sen hade vi slöjd, sen slutade vi typ 10 över 3 :) Jao.

Igår fick jag mail från Färgadelinser, dem skickade mig en kod som jag ska använda så jag får mina gratis linser! :) Äntligen! Jag valde dock inte den Violet färgen. Snart så får jag dem, då får ni se bild när dem är på! =D

Riktiga färgen! :)  + färgen jag valde på linserna! Tror ni att det kan bli fint? =) 

Imorron är det helg igen, tiden går sjukt snabbt, och vet ni vad? Jag måste snart söka till gymnaiset, snart är det försent! Jag får ta och läsa på lite om dem olika programmen ngn dag nu..
Men nu ska jag ta och fixa lite musik, vi hörs! :) Ha det fint.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Du har vansinnigt vacker färg på dina ögon! Inte behöver du färgade linser, men visst, det kan vara kul med förändring, men du behöver det verkligen inte enligt mig i alla fall.



Minns inte hur jag kom hit. Sorry.

2009-01-15 @ 21:44:23
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: cecilia

Det kan nog bli fint, men du har ju redan så fina ögon ... (:



Nehe, johuu han är riktigt nice du , skulle inte tacka nej till en dag med honom, hihi. Okej! Men känns som man måste se mamma mia, säg någon som inte har sett den... förutom du & jag då (;

2009-01-15 @ 21:51:08
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0