goder afton!

Kallt som tusan är det hära, jag har just nu inga strumpor på mig, ska endå sova strax så, men mina fötter är is! :O
Ikväll såg jag Let´s dance!:D Det var verkligen bra.
Här kommer iaf mina favoriter! :)


Morgan & helena


Isabella & Jonathan!

Laila & Tobias

Magdalena Graaf och Daniel var även dem riktigt bra =)
Nu återstår ju utröstningen nästa vecka! :)

Bilder lånade från tv4.se


Jaa ni, nu ska jag strax typ stoppa nya sängkläder i sängen sedan krypa till korgs! :)
Har fått höra för ett tag sen att det eventuellt ska bli så att årets nior ska få göra nationella prov även i NO! =O Fast dock bara i ett av dem fyra no ämnena, jag hoppas på biologi, i think! RÄcker det inte med nationella prov i ma,sv & eng?!
Det är väl bara att bita ihop, jag får verkligen lägga på ett kål och kämpa mig genom det sista, om jag ska kunna komma in på det jag vill! =)

ÅH VET NI EN SAK?! =D  Idag fick jag tag på; Om jag kunde drömma! Tur att min älskade syster hade en kompis som ägde den boken, så jag kom på att jag ska nog läsa en stund innan jag sover! :D Jag måste, vill ju kunna hänga med lite när alla andra snackar om den! =D 
Jag lovade även min syster att lägga ut en bild på henne,

i love you! =)

Nu så ska jag gå och borsta tänderna, med tandkräm och sedan bikarbonat! Jag gör ett försök! xD så jag ska gå och göra mig klar för sängen! =)
Men jag uppdaterar så fort jag vaknar, om jag kommer ihåg vill säga! ;)
Så sov gott med er! :) Puss & gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0