hemma idag.

Idag är jag sjuk, det suger fett! :( Även fast jag typ bad om att bli det, jag ångrar mig :P
Vaknade imorse och var fett trött, ont i halsen & i hela kroppen. Så efter att Crille farit iväg till skolan så gick jag och la mig på soffan ochtittade på tv,halv 8 somnade jag, min syrra frågade mig klockan 9 om jag inte skulle iväg till skolan, icke sa nicke. Så jag fortsatte sova!:D skönt. Så vaknade jag ca 11, ont som fan överallt, med tanke på att jag sovit på enoch samma sida i soffan i 3 och en halv timme, ont i ryggen så det bara skrek om de! :S Sen dess har jag sett på tv, inget bra på tv när man väl är hemma, mitt internet på min dator funkar ej justnu! piss.Så jag lånar minsysters dator, vars tangentbord är helt fuckat. Mellanrums tangenten funkar ej som den ska, drf det inte blir mellanrum överallt.
Snart ska jag springa och möta mamma på konsum, ska köpajuice!:D
Jag åter kommer !:D



Jag beklagar,såg itne själv att jag hade ett fel i förrainlägget, tack för att ni såg det!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0