Hotten tott

Hemma nu =) Skönt, skulle mest av allt vilja sova just nu, är skit trött. Men det är lika bra att vara vaken, så kanske jag somnar tidigare ikv =) Känns som att jag är vaken alldeles för länge hela tiden, orkar knappt upp om mornarna. Hur som helst, hur har eran dag varit? :)  MIn har varit alldeles utmärkt :D Man har ju alltid roligt om man är med Isabell,Miriam & Felicia =) Som sagt Favo idag, det blev Matte/NO, SO och Idrott :) Rätt lugnt.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen.
Kan någon tipsa om någon bra film? =)
Jag har lust att se på film, men jag äger inget speciellt bra dock :( Får försöka komma på något :)
Aja, Nu ska jag göra något annat ,kanske går till Vixi en stund, ska prata lite vett med Sara! Haha ;)
Men jag kommer nog inte hem så sent iaf, så minst ett till inlägg idag. Snart uppe i hundra inlägg! :D haha :)
Vi hörs! :)
Ciao


Kommentarer
Postat av: Tobias

nice hörru du :D

2009-01-21 @ 19:07:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ERIK

den kommentar jag tänkt att svara på nu skickade du för jätte längesen xD du kommer säkert inte ens ihåg va du skrev :P Men man kan alltid fråga om allt är bra! allt bra? haha! ;D

2009-01-21 @ 19:14:10
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0