Inlägg nummer 100 =)

Fast det firas inte, haha.

Idag när vi hade bad på idrotten så var det jätte kul =) Först simmade vi ett par längder för att värma upp, sedan ett rätt så tufft pass vattengymna, det är jobbigt! :D Sen fick vi leka. haha, leka och leka, vi stannade iaf kvar, dem hade någon ny grej, typ en stor rund ring, som man kunde sitta på, med en botten, den var kul som fan :D Vi typ gjorde flodvågor i bassängen, det typ forsa upp vatten på sidorna osv :D Skitkul. Sen fick jag skynda mig lite så jag inte skulle bli jätte försenad till matten, men jag hann precis i tid typ! :D
Sen skulle jag och Isabell gå till fiket och hjälpa till att baka till imorron, och då ville Miriam och Felicia också följa :) Sen slöjd och sen slutade vi! :) SÅ jag har haft typ 3 lektioner av 6 idag :p haha. Inget  skolk faktiskt, jag har inte skolkat en enda gång i nian, till skillnad från sjuan, jag gick typ inte på en enda lektion. Dåligt dåligt, ångrar det idag.

Jag går ju i typ "spec grupp" i idrott, eller jag vill inte kalla det spec, för att det går iofs bara tjejer dära. Vi är typ 3 personer som är på alla lektioner, alla andra skolkar fett mkt :P haha. Jag tror vi är 6 pers sammanlagt, vi gör precis samma saker som alla andra, jag lovar att vi tilloch med kör hårdare än alla andra, hehe. :) Och tjejgruppen är typ till för tjejer som inte går på vanliga idrotten eller så, jag har faktiskt ingen bra orsak till varför jag går där, jag trivs ju absolut med min klass, den är ju bäst! ;) Men det är roligare i liten grupp iaf. Ngt annat ni vill veta om min idrott, fråga gärna! :)

På lördag/söndag firar jag och Christoffer våran 2års dag. Det känns absolut inte som att det gått så länge. Minns precis hur det var första gången, tänkte faktiskt ta mig tid att berätta för er som vill veta!
Jag hade nästan precis gjort slut med min dårvarande pojkvän då jag var inne på Kamrat.nu(tror jag det heter) och satt och sökte killar i Luleå, av någon konstig anledning, jag hittade iaf Crille, och tyckte att han var sjukt söt, hans msn fanns på hans sida så jag addade han, för jag orkade inte skriva åt honom på kamrat för han hade inte varit inne på jätte länge. Det  visade sig att han var inne på msn just precis när jag addade honom. Så vi började snacka lite,  och jag fick se honom i webcam, gud vad han var fin. haha. Vi pratade mer och mer, han ville ha mitt nr, han fick det, han sa att han skulle ringa mig sen :S Jag blev typ paff, vi kände inte ens varandra, han ringde iaf inte. Dissen där då! ;) Han berättade att dem kanske skulle flytta till samma del av Luleå som jag bor på från en liten by. Jag blev då skitglad. Och en dag skickade han ett sms till mig då dem var och kollade på huset,  att dem var och kollade på huset och att han ville träffas, eller så var det jag som sa att vi skulle det. Hur somhelst,Jag var med Felicia båda två blev typ nervösa, där ett tag ville hon inte ens gå, vi gick typ och fixade till oss, haha. Sedan ringde han mig och jag var as nervös, han ville ha vägbeskrivning,  Iaf, vi gick och mötte honom, jag blev typ kär på en gång, eller av någon anledning var jag nog det innan, han var så himla gullig. Så vi träffades, kunde inte bestämma vad vi skulle göra, så vi gick en liten bit, och pratade osv. Sedan ringde hans mamma och pappa och sa att dem skulle fara hem igen, så dem hämtade honom där vi var. Då gick jag hem och skickade genast sms till honom, typ ni vet, man vill ju alltid veta vad han tyckte om en osv. Mesigt. Så vi började smsa på kvällen igen, sen av någon anledning berättade jag för honom hur mycket jag tyckte om honom och så, vi bestämde att vi skulle träffas 25 Januari 2007, så den dagen på skolan så skickade min kompis ett sms till honom och frågade om han ville vara tillsammans med mig, låter sjukt töntigt, men så var det iaf. Då var vi plötsligt tsm. Senare på dagen träffades vi, han satt på bussen och jag skulle åka buss med honom hem till mig, jag bad typ alla mina kompisar åka buss med mig, vågade inte träffa honom själv. SÅ jag satte mig med honom på bussen, han satt längst fram på en fullsmockad buss, mina kompisar som gick och satte sig längst bak började skicka sms och busvisslingsljud på mobilerna åt oss, haha. Väl hemma hos mig  så var vi båda så nervösa så ingen vågade ju någonting, iaf så kom första pussen samma dag! :) Sjukt mysigt. 
Det  var iaf så vi träffades! :)  Så på söndag är det 2 år sedan! :) Och jag älskar honom mer än någonting annat, han är så sjukt underbar. <3

Nu blev det ett lååångt inlägg, men man måste ta i lite när det är inlägg 100 :D hehe. Någon annan som har något roligt att berätta? :)
Imorron för övrigt är det helg, och vi kanske åker till Haparanda - Ikea! :D Ska även försöka tjata till mig att vi isf åker till köpcentret som är där precis på gränsen Sverige/Finland! :) Även in på Candy world:D Ni som ej sett det ska få se det! ;) Namnet talar ju för sig själv :) Fast på Candy world ska jag absolut inte köpa något, även fast det finns hur mycket godis som helst, jag kommer gå där ifrån tomhänt! :D jag lovar.

Där har ni en bild, tagen från hemsidan, det dära plus mktmkt mera!
Så det kanske blir att åka dit en sväng på lördag, sedan vara med min sötnos!:)
Nu har jag skrivit tillräckligt mycket för just nu. Återkommer senare kanske.
Annars får ni sova så jätte gott, imorgon är det ju helg, så då kan ni sova hur mycket ni vill! :)
Puss & Gonatt

Kommentarer
Postat av: Tobias

mhm det är så jävla gött :D

2009-01-22 @ 21:38:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0