Lets dance,

 Händer något kul? :)
Jag är trött och ska bara se klart lets dance, sen gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet och så, sedan ska jag se vem som åker ut från lets dance, sen titta på film, åker kanske till Ikea imorgon så jag lär nog måsta kliva upp tidigt :P Inte så kul. Så det är lika bra att lägga sig tidigt. Men det är typ jag som vill fara dit så, fast mamma är typ sjuk så det låter inte så aktuellt, får se.

Iaf av det lilla jag sett av Lets dance hittils så tycker jag absolut att Carl-Jan ska åka ut, han är usch. Eller gammel tanten. I don´t like them. Vi får se, vi får se. Nu blir det paus, skit nyheter, så nu ska jag gå och tvätta fejset och borsta gaddarna :D

Vi hörs!


Felicia; Om du läser detta så ska vi typ se Yes Man, om vi inte kommer på något annat att se! :)



Oj den var lite stor, men jag bjuder på den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0