Om jag kunde drömma.

Jag älskar den boken! Jag har ju faktiskt inte sett filmen, jag måste!! Jag kollade nyss in SF´s hemsida. Vad tror ni jag ser? FILMEN GÅR TYDLIGEN INTE MER! :O Det står inga tider mera, ingenting. :O Jag blir sjukt arg, den gick ju igår? :S Det är inte sant, jag blir nästan tvungen att ladda hem den ;s jag vill inte riskera virus! Kunde dem inte väntat till tjugonde? Folk har pengar då, nu hade det inte varit någon som kunnat följa mig. Jag är arg nu!  Jag blir nog illa tvungen att ladda hem den.. Åh!!

Nu tycker jag typ synd om mig själv! =) Någon gång måste man, inte sant? :)
Idag var det ju skola igen, rätt soft, förutom denna jäkla mensvärk, det är sjukt jobbigt :S Det har inte varit lika hemskt som det brukar, tack å lov. Dagen flöt på rätt okej, till sista lektionen, Bild. Suck alltså! Vikarie, skolans andra bildlärare, hon är helt sjukt störd. Jag lovar, ingen på skolan gillar hon, hon är typ 100 år, hon har jobbat dära hur länge som helst, alla mina syskon minns henne typ och säger att hon är störd. jag hatar henne iaf, hon vet inte hur man är trevlig. Så då behöver jag inte heller vara det ju:)
När jag kom hem iaf så käkade jag, stekt palt! :D Sen gick jag direkt till Vixi, vi gjorde typ ingenting, lr ja, vi gick ut och körde snåbollskrig med hennes små syskon, vilket mina skor inte tålde! :/ Det är en nackdel med uggs. Nåja, nu måste jag nog se om jag får tag på filmen, sedan fortsätta läsa, imorron är den nog utläst, och det är endå bara Pocket,så lite mindre sidor än dem vanliga böckerna, men jag ska köpa dem! Nivet dem med hårt omslag om man så säger? =)

Vi hörs! :) Ha det fint!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0