ont.

Jag har ont överallt och jag skojar inte, det suger. Känner mig inte bra just nu, min nacke kommer lossna från min kropp, min rygg gör ont för att jag sovit på soffan, halsen, magen allt! Det är inte bra. Och jag som aldrig någonsin annars har ont i huvudet, bara om jag är sjuk, tur är nog det. Fryser gör jag också, mina fingrar är is. Och jag nämnde nog tidigare att hur jag än mår går jag till skolan, jag tar nog tillbaka det! Jag skippar nog skolan imorron också, just nu är ingen som bor i denna lägenhet frisk, syster vart sjuk först av alla, fast hon är nog i princip frisk, mamma blev sjuk tors/fred, men är nog frisk hon med nu, och idag har både jag och låtsas pappa varit hemma. Då har jag ju inte varit ensam iaf. Imorgon tror jag nog att jag springer på konsum och köper halstabletter, fast mamma skulle typ köpa från apoteket, så jag kanske skippar det. Nu ska jag iaf gå och borsta tänderna och så, sen se på film.
Håll er friska, det är inte kul.
Sov gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D glad jag blir!!

2009-01-26 @ 22:42:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0