school.

Hej! Hur mår ni? :D Jag mår prima faktiskt. Idag har jag varit iväg en sväng och badat, sen hemma hos vixi och tagit det lugnt. I morgon är det skola igen, det är tråkigt, jobbig, jag orkar inte vakna klockan sex typ varje dag! :s suckk. Snart sommarlov! Haha, ska kanske inte överdriva nurå.Menmen, man vänjer ju sig efter ett tag att kliva upp, tack och lov, jag har ju faktiskt endå vaknat hyffsat tidigt varje dag, ifal oftast före 11. nåväl!
Efter skolan ska jag vara med Crille! Får se vad vi hittar på.
Jag har inget intressant att skriva, jag ska ta itu med mina bilder nu som jag fört över från min systers data, sen ska jag hoppa i sängen! :) Vi hörs!




Puss & sov gott =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0