Tjejer gör denna..

..annars kommer en i din familj att dö inatt. Listan snodde jag från sofia h! :)

Vem ringde dig senast? Isabell Morin
Vad har du för bh på dig just nu? Lila
Vad har du för trosor på dig just nu? - Hipster
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Johanna; haha, okeydå :P så du börjar alltid med engelska på måndagar?
Vad brukar folk få för intryck av dig? vet inte
Har någon kallat dej slampa? Säkert
Har du kallat någon för slampa? Yes
Har du slått någon riktigt hårt? Nej,
Använder du parfym? jao
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Jag vet inte faktiskt.
Killar du faller för? jadu, olika
Vill du ut och festa nu? nej
Vad är klockan? 22.36
Vilken färg har din mobil? Svart & orange
Är du social? Beror på humöret
Vad tänker du när du vaknar? Att jag vill fortsätta sova
Är du kär just nu ? ja =)
När strulade du senast ? 
När kysste du någon sist ? Söndag
Vad stod de i ditt senaste sända meddelande ?  Vänta på mig- :D
Och vem var de till ? Vixi
Orkar du en fråga till ? Klart
När svek du någon senast? Lite mer än två år sedan typ.

Nu säger jag God natt för sista gången! :D
gonatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0