torsdag.

Nu har jag iaf pluggat lite, ytterst lite. Jag hatar NO som sagt. Ska läsa på lite till, resten tar jag imorron, nivet så där i sista stunden. Min tandläkar tid i morron blev ändrad från halv 9, till 10 över 8, det var ju ingen glad nyhet för mig inte, hon jag egentligen skulle till hade typ ramlat och brytit handen, vilken klant! Så jag åker hemifrån med min låtsas pappa, sen buss till skolan efteråt :) Det skulle tydligen gå fort, dem skulle bara mäta ut för bleknings skenan, så jag får bleka mina gaddar snart! Äntligen.
Ne ni, nu ska jag faktiskt läsa på lite mera, sen ska jag borsta tänderna och se klart filmen jag började på igår.
Jag ska verkligen försöka uppdatera imorron på morgonen. Så ni får lite update.
Men iaf. Sov gott!
Puss


Svår att lära sig, lätt att hata! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0