två år :)

Hej på er! :) Allt bra?
Själv är det sjukt bra =) Ska snart ta och gå till Crille:) Mys.
Blir nog dåligt med uppdatering för idag, ni klarar er, ni får återkomma i morgon! :D Då är jag igång igen :)

idag har jag inte gjort annat än att vara med mamma och städat,gick en sväng på lindex & hemtex, får ta och åka in till stan nu någon dag innan all rea är slut, har inte varit en enda dag på rean :p får paassa på !
Behöver lite ny fondation + puder och sånt, har inte  sminkat mig en enda gång sen efter 20 dec bara för att allt varit slut, och det är ju bra att ha hemma, någon gång kommer jag ju behöva det! :P 

Nu ska jag nog börja gå till Crille :) Sen går vi hit ochhittar på något skulle jag tro! :)
Men ni får ha det så jätte bra, för det ska jag ha! :)
Puss & kram

i love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0