uttråkad

Jag kan inte sova, det är för varmt & om man tar bort täcket fryser man, ni vet hur det är med feber. Inte bra. Ska se ifall jag hittar en film på datorn som jag kan sysselsätta mig med, i hope so! Förhoppningsvis somnar jag till slut, men det blir nog ingen skola imorron så jag behöver ju inte tänka på att jag kan försova mig osv. Ska iaf försöka plugga lite grann imorron. Vill ni veta en sak? Mitt NO prov är flyttat till på fredag, inte onsdag!:D Jag är så lättad. Då kan jag få hjälp av min lärare med det jag inte kan.
Svett attack på G, sug. Fast jag måste ju endå sova, jag orkar inte sova hela dagen bara för att jag är sjuk. nej inte det inte.

Vad har ni för planer imorron/idag (nytt dygn) då? :) Skola för dem flesta antar jag. Efter skolan då? Något speciellt? :)
Ne nu ni, jag tror att jag ska se på Epic Movie, en film jag nog sett ett x antal ggr :) Det duger.
Men vi hörs senare .

Puss och gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tackar :D glad jag blir!!

2009-01-27 @ 09:16:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0