Yeey! :D

Dagen har faktiskt varit ovanligt kul, jag har varit på bra humör hela dagen! Helt glad:D
Som sagt, jag skulle ju hämta mina linser idag, vilket jag gjorde!
 

klicka för större
Dem är fina, men dock för stora i think, dem typ glider runt. Vet inte ens ifall man kunde välja storlek, skit samma:D Om jag får flera såna dära bonus märken så får jag ett par till gratis! :) Fett nice, då tar jag en annan färg! :D Jies.

Den dära bilden blev jätte dålig, men jag lovar, det kommer en bättre! :)

Skolan var helt okej idag, har typ haft kul alla lektioner, ett stort plus till mia och issa för att dem alltid får mig att skratta :D Jag dog typ. Och lilla Lena blev typ less på oss! :D Hon hade även sjukt fina kläder idag (läs med en smula ironi). Nåja.
Vad ska jag göra resten av dagen?
Jag har ingen aning, kanske film + att jag ska träna lite på glosor&verb :D
Och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, det suger, även fast jag är på blogg humör just nu. Piss.
Okej, jag ger upp, uppdaterar så fort jag har något att säga.
Puss!



Kommentarer
Postat av: Tobias

tack snälla du :D

2009-01-20 @ 17:48:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0