800 inlägg

Detta blir mitt åttahundrade inlägg, heter det verkligen så? hehe. Känner mig glad då besökar antalet ökar, vilket gör mig happpppy! Wiho. Tack vare er älskade läsare.

Jag har typ tråkigt just nu, kom på att jag kan gå in på Ellos och kika lite, ska se ifall de fått in alla älskade skor som jag vill ha nu, då får ni bättre bilder, låter bra va? Håller på att fixa naglarna lite grann nu, två olika färger, en färg på nederdelen och en på övredelen, den delen där man gör franskmanikyr =D Exprimenterar lite.

Fortsätt att rösta på mig i tävlingen, jag uppskattar alla röster som jag får, ni är guldvärda!
Röstar gör ni här! Jag är nummer  3 :)

Kommentarer
Postat av: Niclas

haha oj... tackar :P klart du får säga det..

kollar på 4:an.. du då?

2009-07-07 @ 23:10:21
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Carolajhn♥

kanske det ;)

kram

2009-07-07 @ 23:35:53
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0