ändrade planer


charmigt va?



Usch och fy och blä. Jag är tröttare än tröttast. Känns som att jag varit vaken heeela natten. Skippar stan idag, är för trött och vill för en gångs skull vara med Crille hela dagen. Så jag ska ta och promenera upp till honom, en morgonpromenad får jag på köpet, slå den du ;)
Solen ligger fortfarande på himlen, skönt. Ja, planer för resten av dagen har jag inte, förutom Crille då. Var ett bra tag sen jag var hemma hos honom faktiskt, vet inte varför det inte blir av, mest jag som är lat dock skulle jag tro.

Okej, men jag ska gå och göra mig klar nu, sen går jag till Crille.
Vi hörs kanske där annars så när jag kommer hem, i eftermiddag.
Puss på er!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0