babbel

Hej babes.
Pga åska så har jag inte använt datorn idag. Plus att jag tvättat också. Men nu är jag här och redo!
Har svarat på alla kommentarer nu och så. Blev ju ingen promenad imorse, var ju så trött och så somnade jag om, vilket inte var meningen. Men jag kör nog imoron, om det inte regnar.

Annars idag har jag sett film, fortsatt  se Ps: I love you, sen sett tv.. Och resten av kvällen får jag se, datorn ska iallafall få lite tid av mig annars ska jag bara ta det lugnt..

Kommer om ett litet tag, måste få något att skrva om!

Imorgon kommer älsklings Vixi hem!! Jag saknar henneeeee!!! :D

Kommentarer
Postat av: Beatrice

hej hej :) jo allt är bra med mig hur är det sj ? Puss

2009-07-15 @ 18:49:48
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: låter bra :Dinte så bra, håller nog på att bli sjukt elr ngt :S

2009-07-15 @ 19:06:26
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0