bad,bad, really bad!

Hej, dålig uppdatering trots att jag varit hemma sen 3/4 idag.. Tänkte lägga mig nu, har inte sovit så jätte bra i helgen ute i tältet plus att jag ska upp före sju imorgon, piss!
Måste städa i morgon + att mormor är här så vi ska åka och handla med henne på förmiddan.
Jag åker till stan 07.08 typ, fett jobbigt. Ska se om jag hinner uppdatera innan, eller så kör vi på en mobil update från bussen, ska duscha och så, ska försöka att inte stressa dock.

Nå ja, ska gå på toa och så nu, sen lägger jag mig och tttar på film, i morgon blir det bilder + mycket update! Mer om det imorgon.

Sov gott, puss & kärlek!!

TÄNK ER ATT DET SKA VARA EN RIKTIGT VACKER BILD PÅ MIG HÄRA, HAR INGEN BILD ATT LÄGGA UPP FÖR TILLFÄLLET, NI FÅR FANTISERA IHOP NÅGOT, LÅTER BRA VA?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0