Cocoo - en helt ny värld

En ny favorit butik/internet shop. Har ännu inte hunnit beställa hem något, plånboken har inte tillåtit det riktigt. Men snart så. Massor med nya saker har kommit in nu, massa fint. Eller, bara fina smycket. Jag blir helt galen, vill ha allt, men det går ju inte. Tänker iallafall dela med mig av mina favoriter.
Besök cocoo här!



Brunt med nitar; 245 kr, Svart med nitar;245 kr Brunt med band; 245 kr, Brunt med berlocker;195 kr



I love my blog liksom, ge mig! :D


Färgglada nitarmband, massor med fint, Inte sant?

Vilka är dina favoriter?


Kommentarer
Postat av: Valpen

Det där översta bruna med små nitar på är jäkligt fint :)

2009-07-06 @ 12:46:45
URL: http://www.valpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0