dagen

Gokväll. Är med Crille nu, har varit med honom sen ca åtta. Vi har tittat på Norbit, skön film det där, har ni sett den?
Skulle ju som sagt packa och tvätta idag när jag kommit hem från Vixi, men det gjorde jag ej, skulle börja packa men jag hittade ingen väska. Men nu har jag en så jag ska vakna tidigt imorgon och packa, städa undan lite och så, men framförallt blogga!!!!!!!!!!! Shit vad dålig jag varit på senaste tiden, men efter helgen blir det ändring.

Ja, idag iaf så var jag med vixis familj på Dollarstore och handlade lite smått, köpte bla. ett svart nagellack, 10 kr, höhö.
Efter det for vi till Hagaviken, småbarnen badade och jag blev rätt blöt. De skvättade ju vatten som galningar, fast vi var inte så snälla vi heller, hehe. Det var sjukt mycket insekter där, panik typ!! Jag hatar verkligen de, som vi säger här uppe, bromsar och blindingar, vet inte vad ni kallar de, men om ni kallar de likadant vet ni iallafall vad jag menar, annars så struntar vi i de! Vattnet var enligt mig helt ok kallt/varmt, och jag är badkruka. Hade jag haft kläder med mig så hade jag absolut doppat mig, har ännu inte badat utomhus en enda gång i sommar, segt.
Efter de fått bada ett tag for vi hem, chillade lite hos Vixi och sen gick jag hem.

Väl hemma så åt jag middag, nudlar =) pratade lite med mamma, plockade undan från min säng, sen kom Crille baby. Vi pratade först bara allmänt, sen tittade vi på Norbit som sagt. Och nu har han lagt sig så jag ska nog börja dra mig jag också.

Kliver iallafall upp klockan 8 imorgon, eller tidigare, bara för att blogga, några bilder som vill upp från förra veckan åså. Sen är det ju packning och så som gäller. Men bloggning framför allt! '
Vi hörs i morron bitti. puss & kram!! <3


Med en kajalpenna kan allt hända, visst är jag duktig? :)
Ska nog bli make up artist! Vad säger ni gott folk?

Skämt åsido, jag var inte vid ett seriöst tillstånd då detta inträffade, ha lite överseende, tack och hej!


Kommentarer
Postat av: ronjar

sv: eeehh, joo! dom säger ju Jävla svart skalle.. det är rasistiskt.

läs inlägget jag skrev on BOYS!

2009-07-24 @ 01:32:20
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: tobbe

Godmorgon.allt bra? Med mig är det bara toppen. Ligger på aktiva listan men har bara bloggat mindre än 2 veckor =)glad



svar: har sett dem flesta wallander filmerna. tror jag vet vilken du menar :)

2009-07-24 @ 11:04:44
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0