Dead by april - losing you

Hej, eller godmorgon för min del. Vaknade dock inte nyss, vaknade av att grannen ringde 10 i 12, hon behövde tvättstuge nyckeln. Ingen annan vad hemma så jag fick offra mig att ta fram den. Sen satt jag och tittad på tv en stund och sen duschade jag och sen käkade jag frukost.

Inga direkta planer för dagen förutom att jag äntligen ska vara med Crille, Annars vet jag inte. Det är trist väder idag med, vet inte om det har regnat något, men det är rätt mulet. Jag saknar solen alltså :O Det som var toppen väder hela sommarlovet tills nu, vad händer egentligen?

Vad har ni för planer för dagen?
Kilar en stund nu, tills jag kommer tillbaka får ni nöta Dead by april - losing you <33 den är bra!
Glöm inte att rösta på mig (a)  http://fridasjoblom.blogg.se/2009/july/utkast-har-kommer.html#comment



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0