glöm inte...

Hej på er. Har bloggat riktigt dåligt igår.

Började med att jag och mamma for till Dollarstore, fick med mig tre par sockar hem. Gick en sväng på Skokanonen, fanns ingenting. Sen for vi på Biltema och på någon blommaffär. Och efter det typ hem. Satt ute och solade stora delen av dagen.

Vid 6 tiden for vi ut till storheden igen, för att se ifall det fanns någon sovmadrass att köpa, de fanns på jysk, men de var slut, men kommer in imorgon, men det är ju då de behövs. Imorron far vi iväg över helgen, då kommer det bara bli mobilblogg, finns inge internet hos damen. Efter de for vi hem, Monica och Hugo kom förbi och vi pratade åså.

Följde med de hem för att sätta fast myggnät i fönstret + vara med Hugo medans Monica gjorde annat.
Sen gick jag hem och fixade med bloggen.

Hade tänkt lägga mig med en film nu, kan fixa en recension till The heartbreak kid imorron + filmen jag ska se idag, Värstingarna. Jag går nu, hörs imorron.

Sov gott :)
Puss



Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg hos dessa bloggar;

Här är jag nr 5;
http://zannyh.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-dom-som-gatt-vidare.html

Och här nr 26;
http://fantasidif.blogg.se/2009/june/veckans-blogg-tavling-9.html


Tack på förhand.
/Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0