hej alla super söta människor:) hu

0-61979fe85aa0e63961c349bcd8a06c19.png

Kolla varifrån!

hej alla super söta människor:) hur är läget med er? Med mig är det är. Sitter dock i rummet och har rätt tråkigt. Min syster ligger och sover, mamma städar, låtsas pappa sover och jag har tråkigt. Idag for jag och mamma till Ö&B och skokanonen på morgonen, då kom Tobba och hans son dit, snacka om förändring, höhö. Sen for vi vidare till willys och Lidl, kul att se en affär som inte finns i luleå. Sen for vi in till stan, gick i två av galleriorna, hittade inget. Sen skjutsade vi hem Adam och påvägen hämtade vi Maja, syster, hon träffade någon hon kände. Sen for vi hem och lagade mat, å efter det har vi bara tagit det lugnt, och som vissa, sover. Det hade jag också vela göra men nu är det lite sent, kommer ju inte kunna sova senare isf. Ja, imorron ska vi hem, tråkigt tycker jag. Fast det finns ju egentligen inget att göra här, men det är endå kul på något sätt. Måste iaf hit fler gånger. Nu ska jag gå en sväng. Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg, info hittar du några inlägg ner:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0