hej på er kära läsare:) vad gör ni

1c06f5e0b1962cb5a581734963df0b37.png

Kolla varifrån!

hej på er kära läsare:) vad gör ni? Jag sitter ute och försöker få lite färg på baksidan av armarna, där är det nästintill vitt, hehe. For iväg till dollar store imorse med mamma, sen kom Tobba dit, så gick vi på skokanonen, där fanns absolut ingenting. Sen for vi till Biltema för att Tobba skulle köpa ny klädsel till bilen, efter det till någon blomförsäljare, och sen hem. Å nu sitter vi ute och solar, alla förutom min syster som sover. Fick hem en grej i brevlådan idag, ni får se sen vad det var. Min mor sitter och sätter på klädsel på nackstöden i bilen, hon har inga skills, det går alltså inge bra för henne, höhö. Nu ska jag fortsätta steka, gör det ni med:d vad har ni för väder förresten? Har är det massor med sol, det gillar vi, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0