igen

Hej på er, samma visa varje gång. Inge blogg idag inte. Hmm. Snart blir det igår, kommer inte hinna skriva klart innan tolv så.

Mamma väckte mig iallafall tjugo över åtta. Klev upp och duschade, käkade och fixade mig, vi for med bussen tll stan klockan 9.23, jag mamma och mormor. Gick  runt där och lalla till efter klockan 1. For hem och käkade lunch, sen var det så otroligt bra väder så vi, nästan alla satt ute på baksidan. En vän till mamma var där också , så vi satt och surrade en massa.
Efter middagen så kom ääääntligen Monica och Hugo hit, efter att varit borta i GBG i en och en halv vecka så kom de hit, han som är så söt! :D Snart har han faktiskt lärt sig att krypa också, men jag vill att han ska gå!

Ja, medans de fortfarande var kvar hann jag börja baka cupcakes, ville ge det ett försök. Först och främst hade jag inte rätta formar + att frostingen fick spader och inte hade rätt först, sen gick min hemma gjorda sprits sönder så det kom för mycket frosting på en, hehe. Så fina blev de inte, har dock inte hunnit smaka så bedömning får ni imorron.

Nu är Michelle från Norge i Luleå, så nu får man träffa henne igen, roligt. Tror även att hon följer med på rix fm festivalen, får se =) Skulle iallafall vara med henne imorgon mest troligt.

Imorgon tänker jag vakna klockan åtta, för att kunna uppdatera mycket ifall det blir så att jag och Vixi är med Michelle, för att då kommer jag att vara rätt upptagen. Åker nog först med mamma och handlar, köper hårfärg, färgar håret och sen är jag med Vixi och kanske Michelle sen på kvällen måste jag vara med Crille.

Imorgon, lägger jag upp bilder på det jag senast har shoppat, som jag sagt att jag ska göra ett tag nu, har hunnit handla idag också så.

Nu blev det en massa text, en massa stycken så det får räcka, ska lägga mig så att jag orkar vakna imorron bitti.

Gonatt!


Den var inte så vacker, plus att det var fel form, ska nog egentligen vara höga formar, men skit samma! Det är smaken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0