ikea haparanda imorgon, ska du dit?

Go kväll. Vad har ni för er? Själv har jag nyss målat naglarna och ska snart lägga mig och titta på A walk to remember, snygging killen där alltså! Eller vad säger ni? ;) Har iaf bestämt mig för att följa med Crille och hans familj till Ikea imorgon klockan 8, på morgonen!!! Ja, jag far till Crille klockan 7, hah, roligt va? Nej, fast jag kan ju börja cykla typ kvart i åtta, men jag ska mysa med min baby innan, okej? bra :) Han ligger just nu och sover, inte här, men hemma, eller jag tror det, klockan fem i tio sa han att han skulle sova iaf. Själv ska jag också sova snart och vakna halv 6, vill du vara social då? Smsa mig på nr, 07302***** :)

Idag har jag inte gjort nått speciellt, legat och tittat på Danska Paradise Hotel, pojkarna är fina, håller ni med?
Men tjejerna är rätt blåsta enligt mig. Har bara sett fem första avsnitten, men Malene/Marlene är min favorit hittils.
Brukar ni titta på det?

Jahapp, vad ska jag berätta mer? Jo imorgon så vill och ska tjata lite extra på Crillpill att vi ska gå på Skopunkten, Candy world, världens(?) största godis affär, även till nya gallerian På gränsen, fast dit hittar jag inte så jag får be pille crille tjata på sina päron. Måste till deras Gina Tricot, 434 gånger bättre än Luleå typ, puss på de.
Har ni varit där? Ikea Haparanda?

Yes, men jag ska måla ett till lager lack nu, sen ska jag se på film, vaknar ju halv sex, då får ni en update,
Puss & sov gott :)


förstår inte problemet med nageln högst upp,
förstår inte hur jag lyckats måla utanför på fingret länst ner, do you?

Föressten, igår fyllde min blogg 8 månader, Grattis älskling! :D
Gratta den du med! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är nice ^^

2009-07-16 @ 23:41:56
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: hehe japp :)

2009-07-17 @ 00:55:20
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Sissi

jättefina naglar :)

2009-07-21 @ 13:23:02
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0