klockan åtta?

Ja, nu är klockan före åtta eller? Nej faktiskt inte. Jag som sa att jag skulle komma hem före åtta, förlåt. Men jag fastnade helt enkelt hos Monica. Var med Hugo medans hon gjorde lite grejer. Sen tittade vi på Allsång på skansen, Alexander Ryyyyybak(!!!!!!!!!! I fucking love him!!!), efter det tittade vi på när de firade Kronprinsessan, jag är absolut inte insatt i sånt, men ja, bra musik iallafall. Ja, sen började vi se lite av SYTYCD, so you think you can dance. De är skickliga paren alltså.. Men efter det gick jag hem, typ halv elva eller elva eller nått. Hade en del kommentarer som behövdes svaras på så det tog sin lilla tid.

Men nu har jag tid för er, fast jag är dock rätt trött, för att jag vaknade tidigt i morse ja. Men vet ni, jag tänker kliva upp i morron bitti och ta en promenad, bra va? Japp.

Måste säga en sak, många tror på att jag färgat håret va? Det har jag absolut inte gjort,nej!! Ändrade inställningarna på Crilles cam och testade.. Jag lurade er sötisar! Mitt hår är lika orange som det varit ett tag nu, puss på håret.

Vad ska jag nu säga? I don't know

Kommentarer
Postat av: Beatrice

tack så mkt :) <3

2009-07-14 @ 23:54:15
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: Terese

Haft en bra dag?

2009-07-15 @ 00:01:56
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: Förstår precis hur du menar :D



haha. jaa exakt! Go norrlänningar! ;)

2009-07-15 @ 00:08:46
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0