Lär känna mig bättre!! mycket text, läs inte om du inte orkar!

Jag är/har..
( ) Jag har gjort graviditetstest.
(x) Jag tänker innan jag gör saker.
(x) Jag är envis.
( ) Jag är petig med musik.
(/) Jag går efter utseendet på tjejer/killar. - det är ju det första man ser
( ) Jag skriver poesi.
(x) Jag är emot mobbning.
( ) Jag har en snuttefilt.
( ) Jag sover med lampan tänd.
(/) Jag snarkar. - händer, låter mer på annat sätt
(/) Jag pratar i sömnen. - kan hända, tror jag.
( ) Jag är bra på matte.
( ) Jag har suttit i fyllecell.
( ) Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet.
(/) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat. - kan ingen på rak arm,
( ) Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
(x) Jag kan slicka mina egna bröstvårtor. - hahahahah!
( ) Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
( ) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
( ) Jag är bortskämd.
(x) Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
(x) Jag har piercingar på andra ställen än öronen.
( ) Jag har tatuering/ar. - snart sååå!
( ) Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
(/) Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv. - inte än
(/) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln. - ibland
( ) Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.
( ) Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
( ) Jag har krockat.
(x) Jag skriver fort på tangenterna.
(x) Jag har en hobby - bloggen
( ) Jag har sövts ner.
(x) Jag är beroende av något.
(x) Jag älskar mina föräldrar.
( ) Jag favoriserar personer.
(x) Jag läser.
(x) Jag har humor.
( ) Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
(x) Jag har bra självförtroende. - varför inte liksom? fast vi har ju våra dåliga dagar
(x) Jag tycker att jag ser bra ut. - ibland
( ) Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende.
(x) Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.
(x) Jag vill plastikoperera mig.
(/) Jag är teknisk.
(x) Jag talar dialekt. - norrländska?
( ) Jag hatar pizza.
( ) Jag hatar tacos.
( ) Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.
(x) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.
( ) Jag har sett mina föräldrar ha sex.
( ) Jag tror på en helt egen religion.
( ) Jag har ofta huvudvärk.
(x) Jag är lättpåverkad. - beror på vad.
( ) Min dotter ska heta Jaméliah.
(x) Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis. - men jag gör inte det.
(x) Jag trivs hemma.
(x) Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat. - de fastnade inte, ja, jag var liten!!!
(x) Jag har fler än 3 riktigt bra vänner.
(x) Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna. -då&då
( ) Jag är trotsig mot mina föräldrar.
(x) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful..
( ) Jag har fler än 10 djur.

Kärlek:
( ) Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.
( ) Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.
( ) Jag är förlovad.
(x) Jag tänker förlova mig.
(x) Jag tänker gifta mig.
(x) Jag säger/har sagt ?jag älskar dig? även om jag kanske inte menar det fullt ut.

Fordon/ sport:
( ) Jag har kört bil.
( ) Jag har kört fyrhjuling.
( ) Jag har kört traktor.
( ) Jag har kört motorcykel.
( ) Jag har kört snöskooter.
(x) Jag har kört moped.
(x) Jag vet hur man startar en bil.
(x) Jag kan skida. - åka skidor eller? isf ja!
( ) Jag kan skrinna.
(x) Jag är bra på kubb. - proffs!

Hygien:
(x) Jag målar naglarna.
(x) Jag har snusat/snusar.
(x) Jag har rökt/röker.
(x) Jag tränar - ibland!
(/) Jag biter på naglarna. - ibland
(x) Jag rakar mig under armarna.
(x) Jag rakar benen.
( ) Jag rakar mig på armarna


bilden passar inte in, ville bara inte ha ett bildlöst inlägg!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jodå :D självdå?

2009-07-14 @ 00:17:43
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Tack så mkt, jo men de är bra att du ger kretik oxå :)

2009-07-14 @ 00:20:32
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Okej kul :D

2009-07-14 @ 00:24:39
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Ja du inte nåt jag kommer på nu, men kan tänka på det. men tror inte det är något som är dåligt :) <33

2009-07-14 @ 00:26:41
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: nå jag vet inte :) kankse kikar förbi mimmi imorgon =) dudå?

2009-07-14 @ 00:27:51
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: okej :D men det låter ju roligt det med =)

2009-07-14 @ 00:51:02
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0