Ondskan

Huvva vad jag hatar den filmen, endå ser jag på den nu på 4an! Den är hemsk, rent utsagt förjävlig. Tur att det vara är film nu, anars hade jag personligen slått ihjäl killen som slog Erik där i matsalen, usch!! Jag menar, nu är det en film tänk på det, hur kan skolpersonal tillåta allt detta, nej vet du vad.

Danny är ju med i denna också, hehe! Hade man ju ingen aning om från början, men sen fick man reda på det då han var med i idol och när jag sökte bilder på google så såg jag det, måste spana efter honom,höhö.
Nu blev det paus, jag är ensam hemma och har tråkigt, vad gör ni?

Jag känner mig väldigt shopping sugen, men det känns som att jag inte har några pengar, barnbidrag kommer ju snart, men endå. Har inte shoppat något i sommar ännu, och jag vill ha ett par högklackade skor också, blää!
Får se hur jag gör, nya fejkuggs behöver jag ej, så de får vänta, men bajs.
Hörs snart, måste sörja lite ;) hehe!


Vad tycker du om ondskan?

Kommentarer
Postat av: vera.

vi såg oxå på den en stund, den är bra men endå hemsk! har sett den innan.

sv: så lite så ;) kram

2009-07-12 @ 00:40:53
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: Jocke

Den är grymt bra =)

2010-01-13 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0