sleeeeping time, eller?

I think it's time for bed now. Vad tror du? Tänkte kliva upp imorron bitti och följa med mamma till ica och handla, behövdes lite saker till imorgon. Hon ville dock cykla iväg tidigt så jag offrar mig, hehe. Hade inte min syster haft en kompis här så hade jag ta mej fan gått in och sjungt så falskt jag bara kunde på morgonen, hahah! Tänk er att vakna upp till det ni, ni vill inte uppleva det, visst? Fast säg till om ni vill ha lite skön sång, så spelar jag in och skickar ett klipp på er födelsedag, höhö.

Blev inte att vara med Crille idag, han har inte hört av sig så, jag ska inte alltid behöva göra det, inte sant? Nog om det, får väl träffa honom imorgon eller nå. Vad har ni haft för er idag? Har ni haft lika trist väder som vi? Mulet och kallt, nu på kvällen regn också. Sitter med dubbla tjocksockar på mig, brrr!

Nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna och sen lägga mig och titta på någon film, låter det bra? Joooodå, jag tror det jag med. Så om vi inte hörs efter filmen så hörs vi på morgonen.

Jag <3 er
Pussar & kramar



Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: nja inte så mycket :) sett tv och vart med killen:) dudå?

2009-07-08 @ 01:44:48
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Niclas

Jag är nog bi... Känner mig inte helt gay :)

2009-07-08 @ 11:36:31
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0