torsdag

Godmorgon på er. Allt bra? Med mig är det de.

Vet inte vad det tog åt mig i morse, vaknade tjugo i åtta, i panik letar jag min mobil, jag hade somnat  till filmen jag skulle se knappt innan det gått 15 min, med glasögon och allt. Vaknar då tjugo i åtta och söker efter min mobil i panik, hittar den ej,river upp sängkläderna lite smått, hittar den ej, ja skumt :S Somnade om till slut, vaknade nu tjugo i 10, går och duschar, kommer tillbaka, då ser jag min mobil, den har fastnat i säng kanten, ni vet mellan sängramen och madrassen, hur kan den hamna där? I don't know.

Nu tänkte jag visa er vad jag fick hem igår med posten, det var absolut inge märkvärdigt, lite kul bara, det är andra eller tredje gången jag får det.


haha =D Kan ni gissa vad det är?

hehe, lite roligt?


Det var väl lite skoj? Sparar den till bilresan eller ger bort den, gillar du godis och vill ha den?

Nu går texten tyvärr inte att flytta åt sidan igen, det dampar. Så det får gå så här endå. Ska snart iallafall gå och äta frukost, först klä på mig, då får ni en dagens outfit när jag ätit, det låter väl bra? Kommer nog dock använda mina gina tricot tröjor, de randiga, en varje dag, i love them! :) Men även fast jag inte är hemma, även om jag inte har mobilt internet även om det inte finns något internet där, så kommer ni få update, då blir det bara mobilbloggning för min del, men även då outfits och så. Så helt fri från mig kommer ni inte bli. Men det vill ni väl inte?

NU: Klä på mig och äta, ses snart.

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ha en jätte bra dag :)

2009-07-02 @ 11:00:22
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0