min dag

Hej på er! Från och med nu ska jag blogga regelbundet igen, okej? Sen Vixi har kommit hem så har det blivit mindre och mindre, vilket också resulterar i att statistiken rasar, tråkigt!!

Nå ja, idag vaknade jag, tro det eller ej, kvart i sex!!!!! somnade om, vaknade halv sju, steg upp och duschade, på med kläder och käka frukost, borsta hår och tänder sen gick jag till bussen, den kom lite innan jag var framme, men tur väntade den på mig, jag var den enda som hoppade på.
När jag kom nästan kommit fram till stället där vi städar säger mamma att hon redan hunnit gå till nästa, jag bah ååh! Tog mig en liten tur genom stan då, sen var det bara att städa.

Vi for hem när vi var klar,men nästan på en gång for vi iväg till Storheden för att handla, inte jag dock, bara mamma och mormor. Vi blev borta till fter klockan 2, stannade till på Sunderby sjukhus för att mormor skulle till ögonläkaren typ. Sen tillbaka till storheden för att  gå på Coop forum.  Sen hem, måtte riktigt illa då det var sjuukt varmt i bilen.

Ja, slänger upp ett inlägg om helgen +  bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0