today

Hello. Vad har ni för er ? Själv sittter jag här med Vixi, hon ska sova över här, otroligt!!! Jag har svårt för att låta andra komma in i mitt rum, varför vet jag inte. Spelar ingen roll om det är städat eller inte, det är konstigt. ja, Crille är ett undantag. Vet inte varför det biivit så, det är även därför jag nästan alltid är hos Vixi.

Imorse så väckte mamma mig klockan 8 eller nå, för att jag skulle ju med och handla så. Klev upp och duschade och åt frukost fixade iordning mig. Köpte hårfärg, chestnut eller nå hette färgen.. Bild kommer.
Sen när vi kommit hem gick jag och Sara ut på en promenad med Lova, vi gick till kollonilotterna så Lova fick titta på fåren, först blev hon rädd när de kom springandes mot oss, sen fick hon mata de med knäckebröd och då gick det bra.
Men hon blev less på att åka vagn när vi skulle hem så hon börja gnälla så vi bar henne en bit, jobbigt.

När vi kom utanför mig frågar Monica om vi kan gå med Hugo en sväng, så det gjorde vi. Han satt i vagnen och lekte med min tuggummi påse men tillslut somnade han, skönt.
Det var varmt och soligt, även moln till och från.

Sen då? Var med Vixi, åt nybakta bullar, färgade håret, var ute,var med Michelle och vi gick på en promenad vi också. Och nu sitter jag med Vixi hemma hos mig och ska snart sova! Eller ja, efter jag lagt upp bilder så.


före


efter


Naglarna, målade lite slarvigt. Orkar inte ta bort det svarta som kmmit utanför.


fåren vi matade idag, de tre minsta. De stora stack då de inte fick bröd,


bullfest, Vixis mammas gooooda bullar!

Allt för mig för denna gång. Ska lägga mig nu, hörs om några timmar , klockan åtta eller så!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0