jag vet inte vad jag ska skriva

Så ja, har hunnit träna nu, för länge sen, sen såg jag klart Baksmällan och sen tittade jag på CSI Miami, i love it.
Tränade bara i 20 min, eftersom att det var länge sen sist och min kondition är sämst, hehe Men klart, tränar man så blir den ju bättre, inte sant? Och svettigt var det. Ni får ha förståelse.

Ja ni. hade tänkt sova i tid idag, eller iallafall vakna i tid, vill hinna göra något av morgondagen, har ju sovit till 12 varje dag så då är hela dagen borta :( Men nu ställer jag väckar klockan och då stiger jag upp, hur trött jag än är!

Mm, efter jag tränat så käkade jag, vilket man tydligen ska, men vad vet jag inte! :D Så jag tog något slags bröd som tydligen är nyttigt, skinka och keso! Det var iallafall gott.

Tänkte säga lite om filmen nu.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: hittar inte länken i din blogg :/ klart jag röstar på dig :D rösta på mig :D

2009-07-11 @ 00:41:37
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Härligt, duktigt gjort av dig! Du tog det första steget och det är viktigt! Plus att du gjorde det idag är bra. Glad jag blir för din skull. :)



Jag försöker att träna på crosstrainern varannan dag, ibland blir det två dagar i rad om jag är riktigt pepp för det. Nu har jag även ett gymkort så kommer att gå dit några gånger i veckan också.

Du kan ju köra på crosstrainern 3-4 gånger i veckan och sedan känna efter om du vill göra annat utöver det. :) T.ex. promenader eller gå till ett gym.

2009-07-11 @ 00:54:52
URL: http://teenweightloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0